دانلود جدید ترین نسخه برنامه های اجتماعی اندروید

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود آخرین نسخه مسنجر لینکدین برای اندروید

دانلود LinkedIn 4.1.59 برنامه لینکدین برای اندروید

دانلود LinkedIn برنامه لینکدین برای اندروید

 

دانلود LinkedIn برنامه لینکدین برای اندروید

 

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیای کار و تجارت شبکه اجتماعی لینکدین است . این شبکه اجتماعی که در دسامیر ۲۰۰۲ ایجاد شد توانست تا ظرف مدت چند سال تعداد کاربران خود را به میلیون ها نفر افزایش دهد و در زمره پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا قرار گیرد . در لینکدین شما می توانید یک پروفایل مجازی از روزمه خود ساخته و آن را در معرض دید عموم قرار دهید و با افراد مرتبط با کسب و کار خود ارتباط بگیرید و پیشرفت کنید . به تازگی لینکدین برنامه ای را برای گوشی های هوشمند ساخته و عرضه کرده است که استفاده از این شبکه اجتماعی را به مراتب لذت بخش تر از گذشته می کند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شبکه های اجتماعی

دانلود آخرین نسخه مسنجر پیام رسان سروش برای اندروید

دانلود Soroush 0.25.0 مسنجر پیام رسان سروش برای اندروید

دانلود Soroush نسخه جدید مسنجر سروش برای اندروید

 

دانلود Soroush نسخه جدید مسنجر سروش برای اندروید

 

سروش یک پیام رسان و یک کانال تعاملی است. تعامل بین افراد در تماس ها و گفتگوهای دونفره، گفتگوهای گروهی و تعاملات کاربران با کانال های موردنظر. که برنامه کاملا ایرانی بوده و سرور برنامه در داخل کشور بوده که شما قادر هستید با سرعت بالاتری پیام های خود را ارسال و دریافت کنید . شما به سادگی میتوانید در برنامه خود یک کانال عمومی ایجاد کنید ومطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید امکان قرار دادن نظر در پست ها وجود دارد همچنین کاربران قادر هست در صورت مفید بودن پست شما پست مورد نظر را لایک کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر !

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شبکه های اجتماعی

دانلود آخرین نسخه شبکه اجتماعی لاین برای اندروید

دانلود LINE 7.4.0 مسنجر لاین برای اندروید

دانلود LINE تماس و پیامک رایگان اندروید

 

دانلود LINE: Free Calls & Messages نسخه جدید مسنجر لاین برای اندروید 

دانلود لاین اندروید

 

دانلود LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید پست جدید ایجاد کنید به پست های دیگران نظر دهید و لایک کنید همچنین میتوانید پست های جالب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید داشتن استیکر های زیبا برای مسنجر ساخت گروه و چت به صورت دسته جمعی با دوستان خود امکان ساخت حساب عمومی با ادلیست بینهایت در برنامه و …

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شبکه های اجتماعی

دانلود آخرین نسخه شبکه اجتماعی تلگرام برای اندروید

دانلود Telegram 4.0.1 نسخه جدید تلگرام برای اندروید

دانلود Telegram نسخه جدید مسنجر تلگرام برای اندروید 

 

دانلود Telegram نسخه جدید تلگرام برای اندروید

 

با استفاده از برنامه تلگرام Telegram شما میتونید به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، چت گروهی ایجاد کنید  و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید گروه با حداکثر ۱۰۰۰ نفر ایجاد کنید و به صورت چند نفره آن را مدیریت کنید که با حذف پیام در آن باعث حذف شدن پیام برای تمام اعضای گروه خواهد شد ، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. برای خود کانال ایجاد کنید میتوانید با استفاده از چندین نفر یک کانال را مدیریت کنید همچنین میتوانید برای خود استیکر بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بذارید  و بسیاری از قابلیت های دیگر . با دانلود تلگرام می توانید با دوستان خود به صورت رایگان گفتگو کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شبکه های اجتماعی

دانلود آخرین نسخه شبکه اجتماعی فیس بوک برای اندروید

دانلود Facebook 124.0.0.0.18 آخرین نسخه فیس بوک برای اندروید

دانلود نسخه جدید مسنجر فیس بوک برای اندروید Facebook

دانلود نسخه جدید مسنجر فیس بوک برای اندروید Facebook

 

Facebook | فیس بوک پرطرفدارترین، معروف ترین و نام آشناترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد
اگر از افرادی هستید که روزانه زمان زیادی را در فیسبوک سپری می کنید و به دنبال نرم افزاری برای راحتی کار هستید بدون شک نرم افزار رسمی فیسبوک حرف اول را میزند

شما میتوانید در این مسنجر مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذاری و مطالب  دیگران را مشاهده کنید در صورت نیاز آنها را دنبال کنید همچنین مسنجر این امکان را به شما میدهد که تصاویر و کلیپ های کوتاه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین این امکان در مسنجر وجود دارد که به صورت گروهی با دوستان خود چت کنید . شما میتوانید پست های دیگران را لایک کنید و در صورت نیاز در باره پست آنها نظر ارسال کنید و بسیاری از قابلیت های دیگر ….

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شبکه های اجتماعی

دانلود آخرین نسخه شبکه اجتماعی واتس آپ برای اندروید

دانلود WhatsApp 2.17.201 نسخه جدید واتس اپ برای اندروید

دانلود WhatsApp برنامه واتس آپ اندروید

 

دانلود WhatsApp نسخه جدید واتس اپ برای اندروید

 

WhatsApp واتس اپ یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های چت و مسنجر است. که برای انواع سیستم عامل ها برنامه موجود است از جمله سیستم عامل اندروید که دارای امکاناتیفراوانی برای چت گروهی و خصوصی می باشد.با استفاده از واتس اپ شما میتوانید  به چت گروهی با دوستان خود بپردازید عکس و فیلم ارسال کنید. با دوستان خو به صورت صوتی و کاملا رایگان تماس بگیرد که فقط از میزان شارژ اینترنت شما کم میشود که هزینه ناچیزی می باشد ! با نصب واتس اپ با دوستان خود به صورت رایگان در ارتباط باشید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شبکه های اجتماعی

دانلود آخرین نسخه شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اندروید

دانلود Instagram 10.23.0 آخرین نسخه اینستاگرام برای اندروید

دانلود Instagram نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید

 

دانلود Instagram نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید 

 

Instagram برنامه محبوب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! به صورت خصوصی با دوستان خود پیام ارسال کنید … عکس های قرار داده شده را لایک کنید و همچنین قادر هستید زیر عکس مورد نظر خود نظر ارسال کنید . ویدوئو چند ثانیه ای خود را میتوانید ایجاد کنید و آن را با سایر کاربران و دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارید همچنین شما قادر هستید حساب خود را به صورت خصوص تبدیل کنید تا فقط افرادی که شما میخواهید بتوانند پست های شما را دنبال و مشاهده کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر..

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شبکه های اجتماعی