ساخت شماره مجازی در خارج از کشور جزو موضوعاتی است که بسیاری از خوره های اینترنتی دنبال آن هستند . آیا شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال شماره مجازی آن هم خارج از کشور هستید ؟ در ادامه نحوه ساخت شماره مجازی در امریکا ، کانادا و … را برای شما آموزش خواهیم داد . پس با ما همراه باشید .

ساخت شماره مجازی اسکایپ و گوگل ویس

شما به کمک اسکایپ و گوگل ویس میتوانیدشماره اختصاصی مجازی داشته باشید اما با توجه به تحریم هایی که کشور های امریکایی برای ایرانی قائل شدند ، استفاده از شماره های مجازی این سرویس ها برای شما امکان پذیر نخواهد بود .

ساخت شماره مجازی با Sticky Number

یکی از روش های دیگر برای ساخت شماره مجازیاستفاده از وب سایت Sticky Number است . به کمک این وب سایت شما می توانید شماره مجازی از کشور های مختلف را داشته باشید . کشور انگلستان ، امریکا و … کشورهایی است که شما می توانید ساخت شماره مجازی از این وب سایت ثبت نمایید.

از قابلیت های بسیار جالب این سیستم آنلاین ریدایرکت شماره تماس های انگلیس و امریکایتان به شماره موبایلتان از این سرویس های فوق العاده این وب سایت استفاده نمایید.

چگونه از خدمات شماره مجازی این وب سایت استفاده نماییم ؟

 برای این کار در اولین فرصت وب سایت stickynumber.com ثبت نام کنید برای اینکار ابتدا وارد سایت شوید و از قیمت منوی join در وب سایت ثبت نام نمایید.

ساخت شماره مجازی

هنگام ثبت نام از شما اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی ایمیل و پسورد خواهد خواست سپس مرحله اصلی یعنی انتخاب شماره است که شما به انتخاب شماره مورد نظرتان می توانید شماره مجازی اختصاصی خارج از کشور داشته باشید .

پس از ثبت نام این مرحله یک ایمیل فعال سازی به ایمیل وارد شده ارسال می شود . با این کار ایمیل شما تایید میشود . و شما می توانید وارد اکانت خود شوید .

شماره مجازی به کمک اپلیکیشن Next Plus

یکی از راحت ترین و بهترین ابزار ها برای داشتن یک شماره مجازی از کشور های مختلف جهان استفاده از اپلیکیشن فوق العاده کاربردی Next Plus است این نرم افزار حرفه ای به کمک اینترنت فعالسازی می شود . شما می توانید به کمک اینترنت از این نرم افزار فوق العاده استفاده نمایید و هر زمان شماره مجازی شما گرفته شود اگر شما به اینترنت متصل باشید گوشی شما زنگ میخورد .

این اپلیکیشن برای دریافت تماس کاملا رایگان است و شما می توانید از این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی بصورت رایگان استفاده نمایید.

این اپلیکیشن مقداری حرفه ای تر از روش های قبلی برای دریافت شماره مجازی و اختصاصی از خارج از کشور است . اگر سوالی در مورد استفاده از این اپلیکیشن داشتید می توانید در بخش نظرات این پست بپرسید .

دانلود این نرم افزار از گوگل پلی

ممنون که با ما هستید .