دانلود LinkedIn 4.1.59 برنامه لینکدین برای اندروید

دانلود LinkedIn برنامه لینکدین برای اندروید

 

دانلود LinkedIn برنامه لینکدین برای اندروید

 

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیای کار و تجارت شبکه اجتماعی لینکدین است . این شبکه اجتماعی که در دسامیر ۲۰۰۲ ایجاد شد توانست تا ظرف مدت چند سال تعداد کاربران خود را به میلیون ها نفر افزایش دهد و در زمره پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا قرار گیرد . در لینکدین شما می توانید یک پروفایل مجازی از روزمه خود ساخته و آن را در معرض دید عموم قرار دهید و با افراد مرتبط با کسب و کار خود ارتباط بگیرید و پیشرفت کنید . به تازگی لینکدین برنامه ای را برای گوشی های هوشمند ساخته و عرضه کرده است که استفاده از این شبکه اجتماعی را به مراتب لذت بخش تر از گذشته می کند .


برنامه LinkedIn عنوان برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که به شما کمک می کند تا اکانت حرفه ای لینکدین خود را بهتر مدیریت کنید و از آخرین اخبار دنیای کسب و کار مطلع شوید و بتوانید شغل رویایی بعدی خود را پیدا کنید . کار با برنامه با ساخت یک اکانت در لینکدین آغاز می شود و پس از ساخت این اکانت می توانید اطلاعات روزمه حرفه ای خود را وارد برنامه کنید تا فعالیت شما در شبکه اجتماعی لینکدین آغاز شود . پس از آن می توانید با افراد مختلفی ارتباط بگیرید و کسب و کار مورد علاقه خود را پیدا کنید تا بتوانید در شغلی که دوست دارید فعالیت کنید .

 

قابلیت های برنامه:
  • امکان جست و جوی افراد ، شغل ها ، کمپانی ها و گروه های مختلف
  • دریافت جدید ترین اخبار مرتبط با حرفه شما
  • امکان ساخت یک پروفایل حرفه ای برای به دست آوردن شغل مورد علاقه خود
  • ساخت رزومه برای نمایش به سایر افراد
  • امکان مشاهده پروفایل و رزومه دیگران
  • امکان آپگرید کردن اکانت به نسخه پولی از طریق برنامه

 

تغییرات نسخه جدید:
  • رفع مشکلات و بهبود عملکرد نرم افزار

بدون هیچ شکی شبکه اجتماعی لینکدین ابزاری بسیار مفید برای ارتباطات کاری و حرفه ای محسوب می شود که استفاده از برنامه مخصوص اندروید نیز لذت آن را چند برابر خواهد کرد